Sunday 8 May 2016

Hari hari, HARI IBU


8 Mei 2016, Mafraq Jordan.

Kali ketiga wish ibu dari jauh. Walaupun hari hari tu pun sebenarnya hari ibu,tapi aku rasa hari ni lebih special sebab lebih khusus. 

Aku bahagia kerna aku masih punya ibu.

Aku bangga kerna aku masih boleh ucapkan selamat hari ibu buat ibu.

Tapi aku sedih kerna saat ini aku kejauhan daripada ibu.

Sejujurnya, sejak duduk Jordan ni lah baru reti nak wish hari ibu, baru reti nak luah perasaan dekat ibu. 

Aku bersyukur kerna masih di beri kesempatan tu. 

Ibu selalu cakap, jangan jadi macam ibu.. Belajar lah rajin-rajin, supaya tak kerja macam ibu. Ibu nak anak ibu kerja bagus-bagus. Ibu tak belajar tinggi, tapi ibu selalu pastikan anak nya semua mendapat pendidikan secukupnya. Di ambil nya kelas tambahan, walaupun harga nya beratus ratus. Tapi semangat ibu, takkan aku tinggalkan. Aku sayang ibu. ^^

Dah duduk jauh lah baru reti nak sweet2 kan. (sweet ker?) hehe.

Selamat Hari Ibu, ibu..
Semoga syurga tempatmu..

10.55 pm.
8 Mei 2016.
Sebelah katil. 
Mafraq, Jordan.

No comments:

Post a Comment